• Date : Mon Jan 30, 2023
  • item visited : 122
مدیر تعمیرات و نگهداری خبر داد:
دستگاه آلتراسونیك آفلاین وارد مدار تولید شد
مدیر تعمیرات و نگهداری گفت: دستگاه آلتراسونيك تمام اتوماتیک آفلاينِ کارخانه‌ی اسپیرال که از زمان نصب در مدار تولید قرار نگرفته بود توسط نیروهای داخلی بصورت آزمایشی وارد مدار تولید شد.


عادل مرادی، مدیر تعمیرات و نگهداری در این باره توضیح داد: پيرو درخواست راه اندازي دستگاه آلتراسونيك آفلاين كارخانه اسپيرال ساخت شركت Sofratest كه از مدتها قبل در اختيار كارخانه اسپيرال قرار گرفته بود ولي تاكنون در مدار قرار نگرفته با تلاش فراوان و تغييرات سخت افزاري (تعويض كارت) و تنظيمات نرم افزاري موفق شدیم آن را راه اندازي و به كارخانه اسپيرال تحویل دهیم. 

مرادی یاداور شد: اين كار با كمك و همفكري کارشناسان اتوماسيون در كارخانه‌ی 4 و اسپيرال انجام پذيرفت كه قبلا بطور مجزا روي اين سيستم كار شده بود اما موفق به رفع مشكل نشده بوديم.

مدیر تعمیرات و نگهداری با اشاره به محاسن انجام اين كار افزود: آموزش در حين كار و تسلط بر برنامه و دانش افزايي، شناسايي سخت افزار دستگاه و سفارش قطعات يدكي مورد نياز، تهيه BackUp از نرم افزار موجود، حل مشكل به كمك كار گروهي (از محاسن ايجاد مديريت نگهداري و تعميرات)، جلوگيري از هزينه برای اعزام كارشناس خارجي و بالا رفتن جسارت كار تعميراتي در تجهيزات خاص از پیامدهای این فعالیت است.

گفتنی است، دستگاه آلتراسونيك (تست غیر مخرب) که از ملزومات اجرای پروژه‌های خط لوله با استاندارد آب (AWAC200) و گاز (IGS) است وظیفه‌ی عیب یابی مسیرِ خط جوش  را بر عهده دارد. 

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0